Vrij te besteden Hobart - Reisverslag uit Port Arthur, Australië van Aleida Riemersma-van Houten - WaarBenJij.nu Vrij te besteden Hobart - Reisverslag uit Port Arthur, Australië van Aleida Riemersma-van Houten - WaarBenJij.nu

Vrij te besteden Hobart

Door: Aleida

Blijf op de hoogte en volg Aleida

27 Januari 2018 | Australië, Port Arthur

Vandaag had de reisleidster een dagtocht voor ons geregeld op een boot en naar de Tasmaanse duivels.
Om kwart over zeven stonden we al weer klaar om te vertrekken.
Eerst 2 uur met de bus naar de zuidkust van Tasmanië.
Daar zijn we op de boot gestapt voor een spectaculaire tocht.
Eerst langs de kustlijn gevaren, prachtige bergen en grotten in zee.
Op de rotsen aan de kust lagen allemaal zeehonden en ....... Er zwom een groep dolfijnen om de boot.
Geweldig wat een ervaring.
Na drie uur varen gingen we aan land in Port Arthur voor een lunch.
Daarna heeft de bus ons naar een dierentuintje gebracht voor een bezoek aan de Tasmaanse duivel.
De verzorger ging eerst de Kangaroos voeren en wij mochten ook helpen. Je kon de Kangaroos aaien en prachtige foto's van maken.
De Tasmaanse duivel is een bijzonder dier, ook een buideldier net als de Kangaroos, maar een vleeseter.
Met zijn sterke kaken verscheurd hij zijn prooi.
Na een kleine vogelshow zijn we op de bus gestapt naar het hotel.
Weer een geweldige dag.

• 27 Januari 2018 - 12:34

Theo En Jetty :

Wat een prachtige dingen zie je. Maar goed dat je een dagboek bijhoudt. Zoveel indrukken.

• 27 Januari 2018 - 12:39

Theo:

Dit zijn wel even andere indrukken dan het eilandje Ameland.
    Lekker genieten en nog maar een week onderweg je hebt het verdiend na al die jaren Rabo.

• 27 Januari 2018 - 14:21

Adri:

Wat geweldig en zo bijzonder om dit te beleven!

• 28 Januari 2018 - 14:48

Helga:

Neem maar een skippy voor mij mee :) ook lekker als steak, hahaha