Oudshoorn - Reisverslag uit Oudtshoorn, Zuid-Afrika van Aleida Riemersma-van Houten - WaarBenJij.nu Oudshoorn - Reisverslag uit Oudtshoorn, Zuid-Afrika van Aleida Riemersma-van Houten - WaarBenJij.nu

Oudshoorn

Door: Aleida

Blijf op de hoogte en volg Aleida

08 Oktober 2019 | Zuid-Afrika, Oudtshoorn

Bij Oudshoorn denk je aan struisvogels.
Nog geen struisvogel gezien, maar wel gegeten in een salade, heerlijk.
Wij logeren in Buffelsdrift game lodge, 7 km boven Oudshoorn.In een prachtige tent met alle faciliteiten van een luxe hotelkamer. Morgenvroeg maar even douchen want de douche is buiten zonder licht.
Vanmorgen zijn we na weer een heerlijk ontbijt vertrokken uit ons hotel in Plettenberg bay.
Onderweg gestopt in het kustplaatsje Knysna en daar even gewinkeld en koffie gedronken bij the waterfront/haven. Wat een leuke dingetjes allemaal!
Daarna weer verder naar Oudshoorn, onderweg weer wegwerkzaamheden.
Onze te ten
De tenten en het restaurant enz. liggen aan een meertje met in het meertje 3 nijlpaarden. Aan de overkant zagen we vanmiddag springbokken en een giraffe genaamd Opa.
Om 5 uur hebben we een gamedrive gedaan door het park. Giraffes, kudoes, springbokken, zebra’s en nyala’s gezien.
Onderweg boven op een berg kregen we een drankje en konden we genieten van een prachtig uitzicht. Om 7 uur terug en heerlijk gegeten in het restaurant.
Vannacht kunnen we de wilde beesten in het park horen.
We kunnen vast heerlijk slapen.

• 08 Oktober 2019 - 21:46

Helga:

Jij kan in het vervolg de Savanne in de dierentuin wel overslaan! Geweldig om te lezen dat jullie zoveel verschillende dieren zien! Veel plezier verder. Groetjes!

• 09 Oktober 2019 - 20:50

Hanny:

Nog een paar dagen genieten van alle vreemden geluiden en een heerlijke avontuurlijke reis.
    veel plezier nog en een hartelijke groet.