Litchfield Nationaal park - Reisverslag uit Darwin, Australië van Aleida Riemersma-van Houten - WaarBenJij.nu Litchfield Nationaal park - Reisverslag uit Darwin, Australië van Aleida Riemersma-van Houten - WaarBenJij.nu

Litchfield Nationaal park

Door: Aleida

Blijf op de hoogte en volg Aleida

11 Februari 2018 | Australië, Darwin

Vanmorgen om zeven vertrokken uit ons resort.
We hadden de dag ervoor een paar yoghurtjes en koekjes gekocht voor ons ontbijt.
We hebben een paar keer in het hotel kunnen ontbijten.
Meestal gingen we te vroeg weg of heeft het hotel geen ontbijtmogelijkheid.
We hebben ondertussen bijna alle roadhouses in Australië gehad.
Na drie weken ben ik daar wel klaar mee.
Onderweg zijn we gestopt bij termietenheuvels, grote bouwwerken van modder en gras.
In Litchfield park hebben we drie watervallen bezocht.
Indrukwekkend zoveel water.
Bij de derde is er nog een wandeling gemaakt door de helft van de groep.
Ik vond het te warm, door de hoge vochtigheidsgraad kun je de warmte niet kwijt.
Om 5 uur terug in het hotel in Darwin en daar eerst heerlijk onder de douche gestapt.
Nog wat schaatsten gekeken op de tv en de koffer weer vliegklaar gemaakt.
Morgenvroeg worden we om half zes opgehaald voor onze laatste binnenlandse vlucht naar Cairns.

• 11 Februari 2018 - 18:54

Adri:

De reis loopt al een beetje naar het einde toe. Wat heb je al veel gezien en meegemaakt. Geweldig!
    Ben heel benieuwd naar de foto's. Veel plezier verder. Groetjes van ons.

• 11 Februari 2018 - 22:17

Lammy:

Bijna het einde geniet nog maar een paar dagen en neem maar koffer vol warmte mee want het is hier koud.