Route 62 - Reisverslag uit Montague, Verenigde Staten van Aleida Riemersma-van Houten - WaarBenJij.nu Route 62 - Reisverslag uit Montague, Verenigde Staten van Aleida Riemersma-van Houten - WaarBenJij.nu

Route 62

Door: Aleida

Blijf op de hoogte en volg Aleida

09 Oktober 2019 | Verenigde Staten, Montague

Het weersvoorspelling voor vandaag was niet goed, na de warme dag van gisteren nu regen en koud. Niet echt lekker voor een buitendouche, maar het was te doen.
Vanmorgen ook gewoon ontbijt zonder gedoe met een menukaart! Lekker ophalen waar je zin in hebt.
De auto mocht niet bij de tent staan en stond verderop op een groot parkeerterrein met allemaal witte auto’s.
Om onze bagage weer naar de auto te brengen kwam een golfkar met aanhanger voorrijden. Prima geregeld in Buffelsdrift game lodge. Eerst even tanken in Oudtshoorn en dan route 62 op.
Net als route 66 in Amerika een route met bijzondere bezienswaardigheden. Koffie gedronken in een gezellig restaurantje in Ladismith. Geluncht in Ronnie’s sex shop. En volgens de reisgids de allerlekkerste milkshake in Barrydale. Een route van bijna 250 kilometer. Om iets na 3 uur waren we in Montagu.
Hotel Montagu country hotel is een oud hotel met allemaal curiosa. Ze hebben ook een Spa en dat hadden we onderhand wel verdiend na de kou. Eerst een volledige massage en daarna lekkeren in een jacuzzi. Lekker in het hotel gegeten. Nog niets van Montagu gezien, morgen nog maar een rondje door het stadje rijden en op naar Stellenbosch.
Gelukkig morgen weer mooi weer!

• 10 Oktober 2019 - 08:47

Helga:

De spa klinkt idd heerlijk na een koude dag! Net zo lekker als in Turkije :)?